söndag 8 januari 2012

Vi är på gång!

Dag 7

Nu har jag slarvat med att blogga. Men inte för att det går dåligt, tvärtom! I morse visade vågen på 83,8 vilket betyder ett minus på 3,7 kg. Imorgon är det den riktiga vägningsdagen så att säga. Hoppas att jag lyckats gå ner totalt 4 kg (eller mer)! Första svängen med itrim gick jag ner 3,3 kg första veckan så jag är riktigt nöjd!

Veckans förbättringspoäng kommer bli 22 av 25.

Veckans träningspass:
Easyline
Activio
Jogga + styrketräning
Easyline

Är så stolt över mig själv! Belönade mig med en solstund efter träningen imorse. Fick ett tiokort sol på gymmet när jag värvade en vän i höstas. Idag fick jag påfyllning med tio eftersom jag värvade en vän till i december! Efter solningen tog jag en dusch, satte mig i bastun med balsam i håret och fixade iordning mig. Det är så gött att va på Livingroom. Och jag kommer ju spendera ett antal timmar där i framtiden så det känns toppen :)

Har precis varit ute på en promenad och har fått ihop mina steg. Nu blir det lugnt resten av kvällen. Sista dagen på ledigheten imorrn!

J deluxe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar