tisdag 3 januari 2012

Då kör vi!

Dag 1 och 2

Då var det äntligen dags att köra lite hårt igen då. Igår startade jag på nytt med snabbt. Jobbade natt mellan söndag och måndag så gårdagen blev inte helt strikt och enligt snabbt. Började med dieten när jag vaknade igår em. Än så länge känns det okej. Vet ju vad jag har att vänta mig! Har klarat det förr och denna gång ska jag vara ännu hårdare mot mig själv! Vet ju med mig vad det var som gick snett förra gången. Jag fuskade med stegen, och orkade inte hålla dieten hela vägen. När sommaren kom ballade jag ur totalt och släppte alla nya vanor och återgick till mina gamla dåliga vanor.

Men nu sablar!! Tyvärr har jag lagt på mig ytterligare några kilon och väger nog mer än vad jag någonsin gjort, men det är ingen idé att grubbla över det just nu!

Nu kör vi!

j deluxe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar